Sider

tirsdag 30. november 2010

Det er veldig kaldt i Trondheim, i dag var temperaturen nede i -17. Mor og far bestemte at jeg skulle få vinterfrakk i dag noe jeg syntes var helt unødvendig. Jeg ble med dem på L.Pet og der har de mye godt, men også hundeklær. Jeg ble noe motvillig påkledd min vinterfrakk og gjett om jeg syntes det var flaut, men med litt skryt av hvor fin jeg ble og masse godbiter så gikk det da ganske bra. Når jeg fikk gått litt i frakken ute så var det jo ok.



Litt betenkt kanskje.


I går reiste jeg med trikken for første gang og det var fint, jeg satt i fanget til far å så ut på alt som for forbi vinduet. Jeg har sett trikken mange ganger når jeg har vært i Ilaparken og jeg har vært veldig opptatt av den og nå har jeg endelig fått prøvd den..

1 kommentar:

  1. Oi så flott vinterfrakk du har fått, Fenris! Og ikke minst: Mye refleks :) Tenker nok du setter pris på varmen den gir etter hvert ;)

    SvarSlett