Sider

søndag 2. januar 2011

GODT NYTTÅR

Ja så har jeg opplevd min første jul og nyttårsaften og det gikk veldig bra.
Det har blitt litt for mye julemat på meg, men nå seier mor at det slutt på godbitene. Nå er det bare hundemat til meg.
Det har vært veldig kaldt første del av jula i Trondheim og da ble det bare korte turer, men nå er det blitt mildere og turene har blitt lengre igjen.
Nyttårsaften gikk veldig fint, rakettene var ikke skumle i det hele tatt.
Godt nyttår!

Kan jeg ikke få litt potetgull da Øyvind


Rolig nyttårsaften for meg.

5 kommentarer:

  1. Herlig type du :-)

    Godt nyttår!

    SvarSlett
  2. Ser ut som Fenris har vett til å kose seg :-) Godt Nytt År!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Ja Fenris er en gutt som vet å kose seg.

    SvarSlett
  5. Helt enig med deg, Fenris! Øyvind er grådig ;)

    SvarSlett