Sider

torsdag 9. september 2010

Valpekurs

I gårkveld startet jeg og mor på valpekurs. Den første halv timen var kjempe morsom, det var lek og morro. Jeg like spesielt Buster, en løwchen gutt, som hadde masse pels som jeg kunne bite i. Men så kom Helge (sjefen for kurset) og da var morro slutt.
Det første vi skulle lære var å sitte, men det kan jo jeg så det var kjedelig.
Det neste vi skulle lære var å bli og det skjønte jeg ikke meningen med, men jeg måtte gjøre det av og til så mor ikke skulle bli så fortvilt.
Så skulle vi få ut igjen og da skulle vi lære og gå pent i bånd, i den øvelsen gjorde jeg det ganske bra.

I kveld skal vi på kurs igjen og da sa Helge at vi skulle lære innkalling, lurer på hva det er og om det er morro. Gleder meg mest til å treffe Buster, kompisen min igjen.

1 kommentar:

  1. ha ha ha! Fint at du tenker litt på å glede mor innimellom, Fenris :-)Det kan lønne seg!

    SvarSlett