Sider

onsdag 15. september 2010

Valpekurs

I kveld var siste kvelden på valpekurset. Jeg syntes ikke det var så morro i kveld for det regnet og så var det kaldt. Jeg måtte sitte inne i jakka til mor å varme meg.
Nå er det bare opp til mor om hvor flink jeg skal bli, vi må trene hver dag. Jeg er blitt ganske flink til å sitt, bli og ligg, hvis det ikke er for vått på bakken. Innkalling er det jeg er flinkest i, men det er vel fordi jeg er så glad i familien min.
Jeg kommer kanskje til å savne alle kompisene jeg lekte med i pausene på kurset. Vi har avtalt at vi skal treffes hver mandag på Dragvoll og da blir det lek og full fart.

2 kommentarer:

  1. Stakkar Fenris som måtte trene i styrt-regnet i kveld :( Så bra at dere har avtalt å møtes på Dragvoll :) Kjempebra! Husk at den 27. begynner det kl 18.00 med Lykkestiens valpetreff ;)

    SvarSlett
  2. Ja det vare en kald, men artig kveld. Det var godt og komme hjem å få varmen i den lille kroppen. Gutten sover ennå i dag, under dyna til far.

    SvarSlett