Sider

fredag 8. oktober 2010

Hei igjen!

Det er lenge siden jeg har skrevet på bloggen min, men nå kommer det en liten oppdatering.
Jeg er for det meste ute på Lauvstranda og her er jeg for det meste nede i fjæra.
I går stjal jeg seihoder og spiste, men det skulle jeg ikke har gjort for jeg ble veldig uvell og måtte spy.
I dag fikk jeg og far en torsk på 16,5 kg, jeg syntes den var litt stor og skummel.

Jeg er veldig mye på tur også og jeg er blitt flink til å ta med frem i terrenget.
Ellers er vi flink til å trene på det vi lærte på valpekurset. Mor og far ønsker at jeg skal bli en snill og veloppdragen gutt. Jeg prøver så godt jeg kan og det går som regel bra, men ikke alltid.
Jeg har også begynt å miste valpetennene og fått nye fine tenner.

1 kommentar:

  1. Så fint med oppdatering! Det er så arti å følge med på hvordan det står til med Fenris-gutten
    :-)

    SvarSlett